Skorzystaj z darmowego audytu SEO

Zalety audytu SEO WeNet

odpowiedź w minutę

Gotowa odpowiedź
w mniej niż minutę

Tylko kilka chwil dzieli Cię od poznania wyjątkowo ważnych parametrów. Wszystko zostało zebrane w przejrzystej formie – dostęp masz całkowicie bezpłatnie.

Tło karty
prezentacja danych

Przyjazna i intuicyjna prezentacja danych

Zarówno specjalista, jak i osoba początkująca będą w stanie odczytać raport i wyciągnąć wnioski. Podajemy kompletną listę błędów.

Tło karty
Gotowe wskazówki

Gotowe wskazówki w formie zestawu podpowiedzi

Pomagamy znaleźć trafne rozwiązania oraz wyjaśniamy trudne pojęcia.

Tło karty

Dlaczego warto być wysoko w Google?

Zadbaj, aby Twoja strona WWW była zgodna z zasadami SEO. Dzięki odpowiednim działaniom poprawisz widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwarki, a co za tym idzie:


  • zyskasz wartościowy ruch na Twoją stronę – więcej użytkowników będzie ją odwiedzać,
  • zdobędziesz nowych klientów – zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe.

Zastanawiasz się, w jakiej kondycji jest Twoja witryna i co trzeba na niej poprawić? Wykonaj darmowy audyt SEO swojej strony.

Dla kogo jest audyt SEO?

Audyt SEO jest dla Ciebie, jeśli chcesz:


  • sprawdzić kondycję swojej nowej strony,
  • dowiedzieć się, jak Twoja strona wypada na tle konkurencji,
  • wyeliminować błędy w strukturze lub treści swojej strony,
  • zweryfikować swoją stronę po przebudowie.

Co znajdziesz w audycie SEO?

  • zapoznasz się z ogólnym podsumowaniem witryny,
  • poznasz wynik procentowy wskazujący na kondycję witryny – im wyższy, tym lepszy!
  • otrzymasz informację w formie paska postępu na temat sukcesów, ostrzeżeń i błędów,
  • dostaniesz krótką notkę na temat analizy.

Co zyskujesz dzięki audytowi SEO?

  • dobrze zoptymalizowany serwis – wolny od błędów,
  • oszczędność czasu i pieniędzy – obniżysz koszty dalszych działań SEO i SEM,
  • wyższą pozycję i zwiększenie ruchu – masz gwarancję szybszego indeksowania,
  • dostęp do użytkowników, którzy bez problemu docierają do informacji.

Nie chcesz robić audytu samodzielnie?
Poproś o darmową konsultację.

Chcę konsultację SEO za darmo

Baza wiedzy

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Jeśli chcesz zadbać o wysoką pozycję swojej strony internetowej, musisz koniecznie zapoznać się z szeregiem pojęć z zakresu pozycjonowania i optymalizacji. Nie są to proste tematy i często sprawiają kłopot osobom początkującym. Jak odnaleźć się w gąszczu trudnych słów? Z pomocą przychodzi nasz słownik SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Analiza kodu HTML jako ważny element optymalizacji strony

Analiza kodu HTML jako ważny element optymalizacji strony

Firmowa strona internetowa powinna być nie tylko atrakcyjna wizualnie. Jeśli chcesz, by Twoja witryna przynosiła zadowalające zyski i wpływała na sukces biznesu, musisz też zadbać, by była odpowiednio przygotowana pod względem technicznym. Bardzo ważne jest stworzenie struktury strony WWW przyjaznej pod kątem SEO. Język HTML oparty na znacznikach pozwala robotom indeksującym lepiej rozumieć zawartość strony oraz wpływa na jej użyteczność. Z artykułu dowiesz się, na jakie elementy kodu należy zwracać uwagę podczas optymalizacji strony.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
CMS, czyli system zarządzania treścią. Czym jest, do czego służy i jak wpływa na SEO?

CMS, czyli system zarządzania treścią. Czym jest, do czego służy i jak wpływa na SEO?

Z czasem tworzenie treści internetowych staje się coraz prostsze i nie wymaga posiadania specjalnej wiedzy informatycznej. Jednym ze sztandarowych przykładów tej tendencji jest bez wątpienia CMS, czyli system zarządzania treścią, który znacznie ułatwia laikom tworzeń stron WWW i sklepów internetowych. Dowiedz się, czym właściwie jest CMS, jakie są jego rodzaje i czy wpływa na SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Czym są Meta Title, Meta Description i Meta Keywords?

Czym są Meta Title, Meta Description i Meta Keywords?

Meta dane, nazywane również meta znacznikami lub meta tagami, mają za zadanie opisać zawartość danej strony internetowej. Służą przede wszystkim robotom indeksującym zawartość sieci dla wyszukiwarek, ale także internautom. Dlatego umiejętne przygotowanie Meta Title i Meta Description ma wpływ na popularność strony internetowej. Dowiedz się więcej o meta danych i sprawdź, jak powinny wyglądać, aby były skuteczne.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej