Skorzystaj z darmowego audytu SEO

Zalety audytu SEO WeNet

odpowiedź w minutę

Gotowa odpowiedź
w mniej niż minutę

Tylko kilka chwil dzieli Cię od poznania wyjątkowo ważnych parametrów. Wszystko zostało zebrane w przejrzystej formie – dostęp masz całkowicie bezpłatnie.

Tło karty
prezentacja danych

Przyjazna i intuicyjna prezentacja danych

Zarówno specjalista, jak i osoba początkująca będą w stanie odczytać raport i wyciągnąć wnioski. Podajemy kompletną listę błędów.

Tło karty
Gotowe wskazówki

Gotowe wskazówki w formie zestawu podpowiedzi

Pomagamy znaleźć trafne rozwiązania oraz wyjaśniamy trudne pojęcia.

Tło karty

Co to jest audyt SEO?

  • wszechstronna analiza i ocena Twojej strony internetowej pod kątem SEO – zupełnie za darmo!
  • możliwość poznania najważniejszych parametrów wpływających na pozycjonowanie – od strony optymalizacji technicznej i optymalizacji treści, przez sprawdzenie, czy strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych, po analizę linkowania,
  • niezbędny wstęp do podjęcia działań i wzmocnienia pozycji Twojej strony w Google.

Dla kogo jest audyt SEO?

Audyt SEO jest dla Ciebie, jeśli chcesz:


  • sprawdzić kondycję swojej nowej strony,
  • dowiedzieć się, jak Twoja strona wypada na tle konkurencji,
  • wyeliminować błędy w strukturze lub treści swojej strony,
  • zweryfikować swoją stronę po przebudowie.

Co znajdziesz w audycie SEO?

  • zapoznasz się z ogólnym podsumowaniem witryny,
  • poznasz wynik procentowy wskazujący na kondycję witryny – im wyższy, tym lepszy!
  • otrzymasz informację w formie paska postępu na temat sukcesów, ostrzeżeń i błędów,
  • dostaniesz krótką notkę na temat analizy.

Co zyskujesz dzięki audytowi SEO?

  • dobrze zoptymalizowany serwis – wolny od błędów,
  • oszczędność czasu i pieniędzy – obniżysz koszty dalszych działań SEO i SEM,
  • wyższą pozycję i zwiększenie ruchu – masz gwarancję szybszego indeksowania,
  • dostęp do użytkowników, którzy bez problemu docierają do informacji.

Nie chcesz robić audytu samodzielnie?
Poproś o darmową konsultację.

Chcę konsultację SEO za darmo

Baza wiedzy

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Jeśli chcesz zadbać o wysoką pozycję swojej strony internetowej, musisz koniecznie zapoznać się z szeregiem pojęć z zakresu pozycjonowania i optymalizacji. Nie są to proste tematy i często sprawiają kłopot osobom początkującym. Jak odnaleźć się w gąszczu trudnych słów? Z pomocą przychodzi nasz słownik SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Na czym polega analiza konkurencji SEO?

Na czym polega analiza konkurencji SEO?

Firmy, które oferują podobne usługi i produkty są dla siebie konkurencją w biznesie. W Internecie konkurują ze sobą firmy, które korzystają z podobnych fraz kluczowych. Aby mieć dobry wgląd w wyniki tej potyczki i znać swoje miejsce, warto analizować konkurencję pod kątem SEO. Choć nie zawsze konkurencja SEO jest konkurencją biznesową. Dowiedz się więcej o konkurencji SEO i sprawdź, dlaczego warto analizować konkurencję.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Optymalizacja SEO strony. Co zrobić, aby witryna była przystępna dla robotów?

Optymalizacja SEO strony. Co zrobić, aby witryna była przystępna dla robotów?

Strona internetowa, aby osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce, musi być odpowiednio przygotowana pod względem SEO. Optymalizacja strony jest zagadnieniem szerokim i składa się z wielu działań. Jednym z nich jest sprawdzenie, w jaki sposób roboty Google widzą daną witrynę, a następnie wprowadzenie na niej korzystnych zmian. Dzięki temu strona WWW będzie bardziej przystępna dla robotów wyszukiwarki, a co za tym idzie, także dla swoich potencjalnych użytkowników. Zobacz, o jakie funkcjonalności należy zadbać.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Co daje zainstalowanie kodu Google Remarketing?

Co daje zainstalowanie kodu Google Remarketing?

Remarketing to jeden z rodzajów internetowych kampanii reklamowych, który pozwala na powtarzanie przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową danej firmy lub danego produktu. Dowiedz się, jaki wpływ ma tego typu działanie na reklamy w sieci i co daje korzystanie z kodu Google Remarketing?

Artykuł - ikonka Czytaj więcej