Skorzystaj z darmowego audytu SEO

Zalety audytu SEO WeNet

odpowiedź w minutę

Gotowa odpowiedź
w mniej niż minutę

Tylko kilka chwil dzieli Cię od poznania wyjątkowo ważnych parametrów. Wszystko zostało zebrane w przejrzystej formie – dostęp masz całkowicie bezpłatnie.

Tło karty
prezentacja danych

Przyjazna i intuicyjna prezentacja danych

Zarówno specjalista, jak i osoba początkująca będą w stanie odczytać raport i wyciągnąć wnioski. Podajemy kompletną listę błędów.

Tło karty
Gotowe wskazówki

Gotowe wskazówki w formie zestawu podpowiedzi

Pomagamy znaleźć trafne rozwiązania oraz wyjaśniamy trudne pojęcia.

Tło karty

Dlaczego warto być wysoko w Google?

Zadbaj, aby Twoja strona WWW była zgodna z zasadami SEO. Dzięki odpowiednim działaniom poprawisz widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwarki, a co za tym idzie:


  • zyskasz wartościowy ruch na Twoją stronę – więcej użytkowników będzie ją odwiedzać,
  • zdobędziesz nowych klientów – zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe.

Zastanawiasz się, w jakiej kondycji jest Twoja witryna i co trzeba na niej poprawić? Wykonaj darmowy audyt SEO swojej strony.

Dla kogo jest audyt SEO?

Audyt SEO jest dla Ciebie, jeśli chcesz:


  • sprawdzić kondycję swojej nowej strony,
  • dowiedzieć się, jak Twoja strona wypada na tle konkurencji,
  • wyeliminować błędy w strukturze lub treści swojej strony,
  • zweryfikować swoją stronę po przebudowie.

Co znajdziesz w audycie SEO?

  • zapoznasz się z ogólnym podsumowaniem witryny,
  • poznasz wynik procentowy wskazujący na kondycję witryny – im wyższy, tym lepszy!
  • otrzymasz informację w formie paska postępu na temat sukcesów, ostrzeżeń i błędów,
  • dostaniesz krótką notkę na temat analizy.

Co zyskujesz dzięki audytowi SEO?

  • dobrze zoptymalizowany serwis – wolny od błędów,
  • oszczędność czasu i pieniędzy – obniżysz koszty dalszych działań SEO i SEM,
  • wyższą pozycję i zwiększenie ruchu – masz gwarancję szybszego indeksowania,
  • dostęp do użytkowników, którzy bez problemu docierają do informacji.

Nie chcesz robić audytu samodzielnie?
Poproś o darmową konsultację.

Chcę konsultację SEO za darmo

Baza wiedzy

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Słownik SEO – pojęcia z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych

Jeśli chcesz zadbać o wysoką pozycję swojej strony internetowej, musisz koniecznie zapoznać się z szeregiem pojęć z zakresu pozycjonowania i optymalizacji. Nie są to proste tematy i często sprawiają kłopot osobom początkującym. Jak odnaleźć się w gąszczu trudnych słów? Z pomocą przychodzi nasz słownik SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Geolokalizacja serwera. Do czego służy i czy ma wpływ na SEO?

Geolokalizacja serwera. Do czego służy i czy ma wpływ na SEO?

Urządzenia podłączone do sieci wysyłają informacje, na których podstawie określane jest położenie geograficzne. Geolokalizacja IP przypisuje dany serwer do kontynentu, kraju, a nawet miasta. Pozwala to lepiej dopasowywać wyniki wyszukiwania do potrzeb użytkownika. Ale nie tylko. Dowiedz się, na czym polega geolokalizacja serwera i sprawdź, czy przypisanie do konkretnego obszaru geograficznego ma wpływ na SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Aktywność w mediach społecznościowych a SEO

Aktywność w mediach społecznościowych a SEO

Obecność firmy czy marki w mediach społecznościowych umożliwia wchodzenie w bezpośrednie interakcje z klientami i budowanie z nimi trwałych więzi. Przemyślana komunikacja w Social Media to nie tylko świetna forma promocji i miejsce kreowania wizerunku. W pośredni sposób może zwiększać również wartość strony internetowej i wpływać na SEO. Czy aktywność na Google Moja Firma, Twitterze lub Facebooku ma wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce? Dowiesz się z artykułu.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej
Czym są nagłówki H1, H2, H3?

Czym są nagłówki H1, H2, H3?

Nagłówki w artykułach publikowanych w prasie pozwalają czytelnikom zorientować się w tekście. A poza tym pozytywnie wpływają na przejrzystość treści. W przypadku materiałów internetowych jest podobnie, lecz z co najmniej jedną różnicą – nagłówki różnej wielkości (H1, H2, H3) i ich zawartość oddziałują na pozycję danego artykułu w wynikach wyszukiwania, tj. wpływają na SEO.

Artykuł - ikonka Czytaj więcej